Zwroty i wymiana

Zwroty i wymiana

 

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie towarów. Staramy się aby to było możliwie proste w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.


WYMIANA

Kupujący ma prawo wymiany towaru w ciągu 14 dni , pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany,nienaruszony, czysty.

1) Prosimy o wydrukowanie i wypełnienie poniższego formularza:

KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ FORMULARZ WYMIANY

Uwaga: plik będzie czytelny dla użytkowników bezpłatnego programu Adobe Reader kliknij tutaj, aby pobrać

Jeśli nie ma możliwości wydruku, prosimy na czystej kartce zawrzeć dane z niego.

2) Zapakować towar, do pudełka dołączyć paragon i  uzupełnioną kartę zwrotu. Pamiętać  aby towar był odpowiednio zapakowany, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.

3) Zaadresować paczkę na nasz adres:

Beyco

ul. Mirowska 397

42-200 Częstochowa

ZWROT

1) Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany,nienaruszony, czysty. W przypadku zwrotu obuwia prosimy o przesłanie go na adres:


Beyco

ul. Mirowska 397

42-200 Częstochowa


do przesyłki należy dołączyć:
- Dowód zakupu w postaci rachunku otrzymanego z zamówieniem
- Wypełniony formularz zwrotu

KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ FORMULARZ ZWROTU

Uwaga: plik będzie czytelny dla użytkowników bezpłatnego programu Adobe Reader kliknij tutaj aby pobrać
Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania, proszę podać wszystkie dane zawarte w formularzu.

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki

Uwagi:
a) Klient ma prawo w ciągu 14dni od otrzymania paczki do zgłoszenia chęci zwrotu, bez podania przyczyny.
b) Nasza firma zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/wymian towaru, który  posiada jakiekolwiek znamiona użytkowania.
c) Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem

d) Nie zwracamy kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu. Jeżeli zwrot/wymiana nastąpiły z przyczyn niezależnych od Klienta (tj. pomylony rozmiar/kolor/model, uszkodzony towar) , oddajemy koszty wysyłki do 15 zł.


REKLAMACJE

- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć klientowi produkt bez wad.
- Reklamowany towar powinien być przysłany przez klienta wraz z załączonym paragonem i opisem reklamacji na adres: ul. Mirowska 397, 42-200 Częstochowa
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
b) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
c) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

- Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między klientem, a sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl