Pytania i odpowiedzi
F.A.Q - najczęściej zadawane pytania
1. CZY TRZEBA MIEĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Tak, w celu złożenia zamówienia należy się zarejestrować
2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ?
Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?
Zamówienia są wysyłane do 7 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie)
4. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
Nie prowadzimy odbiorów osobistych.
5. JAK MIERZONE JEST OBUWIE W PAŃSTWA SKLEPIE?
Długość wkładki podawana jest całkowita. Radzimy sugerować się informacją na stronie produktu czy rozmiary są typowe, zawyżone czy zaniżone.
6. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONY TOWAR?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.
Do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.
7. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?
Na wpłatą za zamówienie czekamy 7 dni kalendarzowych.
8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?
Płatności można dokonać przelewem internetowym lub bankowym, przelewem pocztowym lub opłacić zamówienie przy odbiorze (ta opcja dostępna jest tylko w przypadku wysyłki kurierskiej pobraniowej)
9. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?
Tak, realizujemy zamówienie na terenie całej UE po wcześniejszym mailowym bądź telefonicznym ustaleniu kosztów wysyłki
10. PACZKA LUB JEJ CZĘŚĆ ZAGINĘŁA. CO ZROBIĆ?
Prosimy o kontakt z nami
12. W JAKI SPOSÓB MOGĘ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?
W tym celu, proszę odesłać do nas towar wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji.
13. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?
Tak zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych!